Sayfalar

28 Ağustos 2013 Çarşamba

SÜMEYYE ERDOĞAN TRABZONSPOR KULÜBÜ'NÜ ZİYARET ETTİ

Başbakan Erdoğan, eşi Emine Erdoğan, kızı Sümeyye Erdoğan Trabzonspor Kulübü'nü ziyaret etti (Sümeyye Erdoğan kimdir?)
Tayyip Erdoğan'ın Karadeniz turu devam ediyor. Erdoğan son olarak Trabzonspor Kulübü'nü ziyaret etti. Başbakan Erdoğan taraftarlarla da kısa bir sohbet gerçekleştirdi. (Sümeyye Erdoğan kimdir?)




Rize gezisini tamamlayan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, akşam saatlerinde helikopterle Trabzon'a gitti. Başbakan Erdoğan, Trabzonspor tesislerine geçip ziyarette bulundu.

Başbakan Erdoğan, 23 Ağustos cuma günü akşam gittiği baba ocağı Rize'nin Güneysu ilçesi Dumankaya Köyü'nde bugün yakınlarının mezarlarını ziyaret etti. İlçe merkezine inen Başbakan Erdoğan bazı görüşmelerde bulundu. Başbakan Erdoğan, akşam saatlerinde de eşi Emine ve kızı Sümeyye Erdoğan ile helikopterle Trabzon'a hareket etti. Erdoğan helikopterle Trabzon'da spor kompleksi yapılacak Akyazı bölgesi ile bir süre önce müzeden camiye çevrilen Ayasofya üzerinde tur attıktan sonra Trabzon Havaalanı'na indi.

Trabzon Havaalanı'nda Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, Vali Abdül Celil Öz ve Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu'nun karşıladığı Başbakan Erdoğan, burada bir süre görüşmelerde bulundu. Daha sonra Trabzonspor Tesisleri'ne giden Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu, ve yöneticilerle görüştü.


Erdoğan'ın Trabzonspor ziyareti sırasında kızı Sümeyye Erdoğan da Ayasofya Camisi'ne gidip gezdi.
Öte yandan Başbakan Erdoğan'ın, Danimarka Başbakanı Thorning Schmidt ile de Mısır ve Suriye konularında bir telefon görüşmesi yaptığı öğrenildi.



TARAFTARLARLA SOHBET ETTİ
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Trabzonspor kulübünden ayrılırken tesislerin önünde kendisini bekleyen bir grup taraftarın yanında aracını durdurdu. Araçtan inen Başbakan Erdoğan, "Akşamki galibiyetten dolayı sizi tebrik ediyorum. Fair - play anlayışı göstermenizden dolayı ayrıca tebrik ediyorum. Bu birlik ve beraberliğinizi sürdürün" dedi. Bu sırada bir taraftarın, "Bizim derneğimizi ziyaret etme sözü vermiştiniz" sözü üzerine Başbakan Erdoğan şunları söyledi:


"Kulübü ziyaret ettim işte. Ben bugüne kadar birinci derecede Trabzonspor kulübünü ziyaret ettim, ikinci olarak Rizespor'u ziyaret ettim. Fenerbahçeli olduğumu biliyorsunuz. Fenerbahçe'yi ziyaret etmedim, Galatasaray'ı, Beşiktaş'ı da ziyaret etmedim. Size başarılar diliyorum."

Erdoğan daha sonra Trabzon Havalimanı'na geçti, eşi Emine, kızı Sümeyye Erdoğan, Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar ile birlikte ANA uçağı ile saat 21.00'de Ankara'ya hareket etti.


Kaynak: www.haberevet.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder